Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Bruntál / Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 20 130 do 29 520 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.2.2025. Další informace vám poskytne Podatelna, tel.: 554706111, e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 8.
termín nástupu: únor 2025 případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Pro fyzickou osobu, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
- znalost práce na PC,
- znalost psaní všemi deseti,
- komunikativní schopnosti,
- praxe ve spisové službě výhodou,
- znalost cizích jazyků slovem i písmem výhodou.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Charakteristika vykonávané pozice:
- vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů,
- organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů,
- příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání,
- zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu,
- zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města,
- vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů,
- vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů,
- vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení,
- dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi,
- plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice,
- plně zastupuje asistenta - organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka.


Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 20.12. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Město Bruntál
Místo výkonu práce: Bruntál
Platové ohodnocení: 20 130 – 29 520 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.2.2025
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Podatelna
Telefon: 554706111
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz

Referenční číslo ÚP: 30369660743
Poslední aktualizace: 26. 11. 2024

Podobné pracovní nabídky

Pavel Kvěch – Bruntál
6. 12. 2024 · 130 Kč / hod.
DETA spol. s r. o. – Bruntál
20. 11. 2024 · 23 000 Kč
Protipožární bezpečnostní systémy, s.r.o. – Karlovice
18. 11. 2024 · 40 000 – 50 000 Kč
Filip Thurz – Bruntál
31. 10. 2024 · 20 000 – 35 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 21. 12. 2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů